Technikum budowlane, branżowe szkoły I stopnia i szkoła podstawowa dla dorosłych, uczniowie, absolwenci i przyjaciele Budowlanki.   👀 ...

wtorek, 26 października 2021

Opowieść o architekturze

 ArchiPaper to niezwykła, eksperymentalna, krótkometrażowa animacja opowiadająca o architekturze. Premiera online odbyła się zaledwie kilka dni temu. Architekt Rafał Barnaś z Unique Vision Studio, przedstawia w niekonwencjonalny sposób, tętniący życiem, papierowy świat. ArchiPaper zwyciężył na 14 międzynarodowych festiwalach, otrzymując nagrody między innymi w Nowym Jorku, Madrycie, Toronto, czy w Berlinie.

„ArchiPaper to eksperymentalna opowieść architekta o architekturze [...], której założeniem było odejście od współczesnych trendów intensywnego tempa narracji [...].  Próba odnalezienia nowych środków stylistycznych w opowiadaniu o tym obszarze sztuki [...]. Podczas zdjęć miałem do dyspozycji makiety projektów […]. Pomyślałem — a co gdyby spróbować przetransformować makietę projektu w tętniący życiem, papierowy świat? [...] Zadanie wydało mi się o tyle fascynujące, że sam jestem entuzjastą poszukiwania i eksperymentowania środkami stylistycznymi. Pociąga mnie łączenie mediów tradycyjnych z grafiką 3D, animacji poklatkowej, kreskówki, metod 2D+, lustrzanki i grafiki 3D” — opowiada Rafał Barnaś. 

Co więcej - muzyka została również napisana i zrealizowana przez autora filmu. Jak Wam podoba się taki abstrakcyjny świat?

Na podstawie: Architektura i biznes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz ...